-->

2017. július 20., csütörtök

Megnyitottunk! + Japán debütálás

Sziasztok! Berry vagyok, megszállott K-pop rajongó, aki erőt vett magán, és belekezdett egy Blackpink-kel foglalkozó fansiteba, amit nap, mint nap frissíteni fog. Vagyis reméli. 

Szóval elég nagy még itt a rumli, a tagokkal foglalkozó engedélykérésben se vagyok még teljesen biztos, de idővel tényleg minden jobban fog menni, de hát nemrég kezdtem bele, úgyhogy még nem tökéletes teljesen. A fejléc PSD-t cherryuniverse.hu-ról kaptam, nézzetek be oda is. Valamint, ugye az ourblogaboutkorea.blogspot.hu-ra, mert az ő blogjukból merítettem ihletet. 

Japán Debütálás

Szóval eljutottunk ide is, a Blackpink elindul Japánba teret hódítani. A Show-t a Nippon Budokan-ban tartják. Több oldalon is utána néztem, de nem találtam meg, hogy hány órakor lesz. Az albumokat, augusztus kilencedikétől vásárólhatják meg a japán és a Japánba látogató rajongók. Az új japánra átírt dalszövegekkel, teli korongon az eddigmegjelent összes daluk megtalálható lesz. 


Ti már várjátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése